Scraps N Stuff

dinsdag, oktober 12, 2010

CASE Study Challenge #9

Dit is voorlopig het laatste kaartje wat ik jullie kan laten zien... het lukt me gewoon niet meer :-(( Mijn polsen en handen werken gewoon niet meer mee door CTS... helaas, pindakaas!
Ben nu ook ruim 38 weken zwanger, het hoeft nu dus niet lang meer te duren! Hoogstens nog 4 weken... ;-)

Goed, kaartje is gemaakt a.d.h.v. CASE Study Challenge #9... toch nog een kerstkaartje gemaakt dit jaar!!


Supplies:
Cardstock; Bazzill Basics Kraft, Papertrey Ink - PP; Echo Park - Stamp, Ink, Button, Twine, Ribbon; Papertery Ink - Swirl; Zva Creative - Felt Flower; Ingrid Danvers' Shop - Stickles - Martha Stewart Snowflake punch, Fiskars Upper Crest border punch - Christmas bell

Ik wil jullie ontzetten bedanken voor al julie bezoekjes aan mij blog, de berichtjes die achter gelaten worden waardeer ik enorm! Het blijft iedere keer ontzettend leuk om te lezen!!
Ik zwaai af voor onbepaalde tijd... hoop dat gauw een berichtje kan plaatsen dat ons wondertje is geboren! :-) Untill next time.... Bye!!


Edit!!
Met dit kaartje kwam ik nog in de top 3 terecht ook!! Hoe leuk is dat!!


Hanneke van der Linde @ Scraps-n-Stuff - That's me! ;-)
Amanda @ Stamp In Style
Sandra @ Sandra's Stamping Spot



42 opmerkingen:

Alice zei

Hoihoi Hanneke,

Supermooie kaart. Succes met de laatste weken van je zwangerschap.

Groeten Alice

Lenet zei

Hij si prachtig!!Bedankt voor het meedoen met case study challenge blog
Jammer dat we nu een tijdje meten wachten op je kaartjes..heel veel sterkte met de laatste zwangere loodjes

Lea zei

Hoi Hanneke,
Succes deze laatste weken... het kan nu ook heel snel gaan.
Tot snel weer, groetjes Lea

Aimes zei

What a gorgeous and oh so pretty card, Hanneke!
Thanks so much for joining us on CASE study!
Hugs,
Aimes
x

Iwona Palamountain (Chupa) zei

Oh how super COOL and GORGEOUS!! I love this card, thanks so much for playing!! xxx

Jen Carter zei

This is gorgeous! I love how you decorated the flower with the snowflake & bell! So cute!

Meda zei

Love it!

Jolanda zei

Niet te zien dat 't niet meer gaat :-), 't is weer een leuke kaart geworden.
Sterkte met je laatste loodjes!
Ik zie uit naar je volgende blogbericht.....misschien met babyfoto?

chantal zei

schitterende kaart
erg leuk gedaan
liefs chantal

nora zei

Mooi kaartje Hanneke!Succes voor straks.Groetjes Noortje.

nora zei

Oja ,heb stempels besteld bij papertrey.Wilde het ff zeggen.doeii

Margriet zei

Wat een chique kaart Hanneke! Dat belletje maakt het helemaal af.

Sterkte met de laatste zwangere loodjes, maar van de andere kant; geniet er nog maar even van!

Groetjes,
Margriet

Ingrid Danvers zei

Mooi kerstkaartje. Geniet van de laatste paar dagen/weken.

xoxo

Linda W zei

This is so-o-o pretty. I love the colors and the layered flower is wonderful!

Chris zei

So many great details here, lovely card! It was so much fun to sponsor CASE study this past week - thanks for playing along!

Laurie zei

GORGEOUS!! I love the snowflakes and the felt flower and the bell...and the whole thing! :)

M@rjan zei

Je kaart is erg mooi, ondanks je handen en polsen die niet meer mee willen werken.Inderdaad nog effies en dan zal dat allemaal wel over zijn en heb je er iets geweldigs voor in de plaats!

Groetjes, Marjan

Kay zei

Absolutely gorgeous, Hanneke!! I LOVE how you attached the snowflake and jingle bell!!

You're almost there. How exciting!! Can't wait to hear the big news! Take care of yourself. Hugs! ♥♥ Kay

Eva zei

The snowflake in the middle of the flower is adorable! And the little details just make your card awesome!

Karen zei

This is just beautiful; no surprise it was a winner!

Sharron zei

Gorgeous--so many beautiful details! Congrats on your Case Study win!!

Margot zei

heel mooi kaartje! ik vind dat blauwe papier zo mooi! veel succes nog de komende weken, geniet er van!

Marinette zei

Elle est vraiment superbe ta carte Hanneke, j'aime y regarder chaque petit détail
Bravo et bonne fin de grossesse
Bisous

Berdien zei

Wow Hanneke, je sluit wel af met een super gave kaart !!!! Vind 'm super !!
Ik wens je heel veel succes met de laatste loodjes !! En als de kleine er eenmaal is...lekker genieten !!!
Groetjes Berdien

Judith zei

Hallo Hanneke,
Het is weer een plaatje geworden, je kaart!
Spannend voor jullie, de laatste weekjes. Geniet van de schopjes in je buik, nog heel even...
Groetjes van Judith

Judith zei

Hallo Hanneke,
Het is weer een plaatje geworden, je kaart!
Spannend voor jullie, de laatste weekjes. Geniet van de schopjes in je buik, nog heel even...
Groetjes van Judith

Sandra zei

Beautiful card Hanneke. I love the snowflake and the little bell is a really cute touch.

Kay zei

I love this! Love the beautiful colors and the gorgeous embellie!

Betty zei

't Is inderdaad een mooie afsluiter! Maar zeker weten dat je over een poosje met iets nog veel mooiers terug komt...;)

Liefs, mam.

Joke zei

Wat een prachtige kerstkaart. Ik kan me voorstellen dat je even gedagzegt. Hoop snel op een vrolijk "roze wolk" blogberichtje.
Hou je goed!

X
Joke.

Peet zei

Wat geweldig mooi Hanneke!!!

Miranda zei

Echt zo een gaaf kaartje!!!! Tuurlijk is hij is de top 3 gekomen!!!
Jammer dat het scrappen nu echt niet meer gaat maar dat komt later wel weer! Nu richten op andere dingen!
Veel succes met de laatste loodjes!

Doei doei

Nathaly zei

Hi Hanneke, ik ben een tijd niet op je blog geweest en ik zie dat je weer SUPERLEUKE kaarten hebt gemaakt. Ik vind ze zo mooi! En wat een leuke foto van je buik. Heel veel succes met de bevalling en hopelijk gaat alles geweldig! Nathaly

Annemieke zei

echt een super geweldig leuk kaartje!!

sam zei

prachtig kaartje! mooie kleurtjes!

Nerina zei

Hanneke! Your card is *exquisite*! Wow! Your top 3 position was totally well deserved CONGRATULATIONS!!

Wendy ten Hove zei

Hoi Hanneke,

Wauw! Wat maak je mooie kaarten! Ik kwam op je blog, omdat ik op zoek was hoe ik aan Papertrey stempels en stanzen kan komen hier in Nederland. Die gebruik jij zo te zien heel veel en ze zijn helemaal super. Wat een heerlijk kleurrijke kaartjes maak je, ik ben helemaal fan en gelijk volger geworden! Wat jammer dat je door je zwangerschap even geen kaartjes kunt maken, veel succes met de laatste loodjes!! Als je nog tips hebt over PApertrey bestellingen zou ik ze (als je er weer aan toe bent) heel graag horen. Alvast bedankt en succes de laatste weekjes!

Groetjes, Wendy
(wbtenhove@hotmail.com)

Anja (scrappie) zei

Een prachtig kaartje wederom Hanneke en helaas moeten we nu een tijdje op je mooie kaartjes wachten maar ik wens je heel veel sterkte met de laatste loddjes en een hele fijne voorspoedige bevalling en een super kraamtijd, geniet ervan.

Judith zei

Hallo Hanneke,
Even een berichtje om je een goede, voorspoedige en mooie bevalling toe te wensen!
Groetjes van Judith

Romy zei

Ik las net op het SA-forum dat jullie kleine wondertje geboren is. Van harte gefeliciteerd met de kleine meid en heel veel geluk met z'n drietjes!:)

Jackie zei

Nou daar ben ik dan eindelijk...
MOEST nu echt even wat blogtijd maken van me zelf...


Je kaartje is prachtig..

Enne, wil je toch even laten lachen..
Vandaag met Tycho (en die is toch al 9) over iemand die een baby kreeg, dat wist hij niet.. Maar zijn reactie..
Gatsie, dan heeft hij ook naakt in bed gelegen, wahahaha..
Dus ik weet wat jullie gedaan hebben, hihi

Hoop dat jullie beeb er snel is

peggysue zei

Oh my, what beautiful colors!!! I love this card!