Scraps N Stuff

zondag, maart 09, 2008

SCRAP-A-LICIOUS WEEKEND!!

Het is alweer voorbij, maar wat heb ik genoten...!!

Gistermiddag rond 16.15 uur kwam ik aan bij Ingrid. We hebben heerlijk geklets over van alles en nog wat en zelfs in de avond nog wat kaartjes gescrapt :o) (foto's volgen)
Vanmorgen vertrokken we per tram naar Utrecht om de scrap-a-licious workshops te volgen die gegeven werden door Corinne en Céline.
We hebben erg mooie projecten gemaakt, veel freestyle wat ik zelf eigenlijk niet zo veel doe.
1 mini-album vintage meets freestyle, 1 wooden mini-album en 1 lo, ik heb niks af kunnen krijgen maar kan er lekker thuis mee aan de slag gaan.
Ingrid en ik zijn nog op de foto gegaan met Corinne en Céline, al geneerden we ons allebei wel een beetje om zo'n foto te vragen, maar hé..... als je er dan toch bent, LOL!!
Ik vond het erg leuk om weer 'nieuwe' mensen te ontmoeten die ik tot nu toe alleen van blogs of forums kende (o.a. Meriam, Jackie, Monique en iedereen die ik nu even vergeet).
Al met al een zeer geslaagde dag, heb ook nog even lekker geshopt in de shop van MemoryLane Scrapbooking die aanwezig was dit weekend :o)

Met Corinne


Met Céline



12 opmerkingen:

Wendy zei

wat fijn dat het zo'n geslaagd weekend was en dat de workshop erg leuk en gezellig was

Marga zei

Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. De foto's zijn ook heel erg leuk geworden. Ben wel benieuwd naar de projecten waar jullie aan begonnen zijn hoor :)

Tessa Tegendraads zei

Ziet er gezellig uit, jullie hebben het vast leuk gehad!

XX Tessa

Meriam zei

hoi hanneke vond het ook erg leuk om jou eens in het echt te zien jammer dat we elkaar veel ste weinig gesproken hebben .. volgende x gaan we dat wel doen hoor...

en mail je me effe heb van jullie twee leuke foto's

Anoniem zei

Klinkt super Hannes ben echt reuze benieuwd naar wat voor moois je gemaakt hebt!
Erg leuke foto's ook trouwens!

Groetjes Jacqueline

Janny zei

dat klinkt als een mega gezellig weekend, gaaf hoor!

Anoniem zei

Leuke foto's! Klinkt allemaal erg gezellig!

groetjes Hetty

Ingrid zei

Het was echt SUPER gezellig, Hanneke. Ik heb echt genoten van ons scrapweekendje. :-)) Het is absoluut voor herhaling vatbaar.

xoxo

Anoniem zei

Wauw!! Dat lijkt me een super weekend! Heerlijk.

Miranda zei

He leuk zeg!!! Klinkt en ziet er helemaal gezellig uit!!!

ps ik doe alleen de DOM op het sa forum, is niet bij te houden daar! ;-)

Monique Helfrich zei

Joh, wat heb jij al veel af; ziet er geweldig uit! Vond het ook leuk jou te ontmoeten!

Heidie zei

fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad. En wat een leuke foto's
groetjes Heidie