Scraps N Stuff

zaterdag, april 04, 2009

What a day.....

ALLEMACHTIG!!
Dat is het woord wat als eerste in mij opkomt als ik terug denk aan vandaag....
'k ben de hele dag bij Paper & Pictures wezen helpen en ik heb weer genoten, 10.00 uur ging de winkel open en meteen de eerste mensen al aan het shoppen... SUPER!!
10.30 uur was het gewoon al druk in de winkel en vanaf 11.00 uur begon de gekte!!
Het was een super dag, allemaal enthousiaste mensen in de winkel, ik heb aardig wat 'bekenden' gezien en soms ook nog gesproken..... Gezellig dames!! :o)

Uiteindelijk kon ik het niet laten om deze schattige 'konijntjes' en een geur zakje (geur = lelietje van dalen, hoe toepasselijk!!) mee te nemen.....
Dat bedoel ik nou.... home deco is ook echt SUPER bij Paper & Pictures!!





Morgen ga ik croppen bij Noortje, Marije, Jeanet en Jenny komen ook, gezellie!!!




15 opmerkingen:

Miranda zei

Ach wat een poepies zeg!!!! Heel leuk!!!
Ben reuze benieuwd naar de winkel, ik ga snel eens langs!
Heel veel plezier vandaag!!!

Paulien van den Bosch zei

Ohhhhh wat zijn ze leuk!!!!!
Ja het is echt een geweldige winkel.

Veel plezier vandaag!!!!!

Alexandra zei

Wat een dotjes heb je meegenomen. Het was een leuke winkel, ik heb weer veel teveel gekocht. Leuk om je daar gezien en gesproken te hebben.

Lisette Gibbons zei

Zo te horen was de opening een groot succes. Veel plezier tijdens je crop. xox

marije zei

ik ga zo naar p&p ben heel benieuwd en die konijntjes zijn heel cute!!
veel plezier en doe de andere de groetjes

nora zei

Hoi Hanneke, wat gezellig dat je er bent.Leuke dingen heb je gekocht.Doeiiiiiiiiiii Noortje

nora zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
*~SCRAP-GEK~* zei

hoi Hanneke, ik vond het suuuuuuper gezellig gisteren!!! :-) en inderdaad het was echt druk joh...gaaf hoor! op dit moment zitten we lekker te croppen...leuk leuk leuk! ik vind het echt heeeeel gezellig...moeten we veeeeeel vaker doen en dan straks nog even lekker mac'en!!! yummie! we mailen/bloggen gauw weer!!! vanavond...whahahahahaha! je aankopen van gisteren zijn ook cutie! :-) groetjes Marije.

Unknown zei

Fijn dat je zo'n leuke dag gehad hebt gisteren Hanneke :D En je konijntjes zijn echt heel erg schattig!

Je@net zei

Hi Hanneke, wat een gezellig dagje vandaag! Leuk om zo met elkaar te scrappen, moeten we vaker doen meis!!
Tot woensdag ;-)

scrappingtwins zei

Hoi Hanneke

Om 12 uur belde trui, help kom meteen. dus we zijn er meteen naar toe gegaan. Het was erg druk, maar wel gezellig.

Groetjes de twins.

Anoniem zei

ooooo wat zijn die leuk zeg!!Helemaal geweldig.
Ik moet er toch ook eens heeel snel heen.
Groetjes Lenet

Anoniem zei

Ben benieuwd wat voor moois er allemaal is gemaakt door jullie.
Was vandaag super druk in de winkel.
Als het goed is zie ik je woensdag in de shop xxx Sammie

Jackie zei

Wat een schatjes zeg !!

En je maakt me steeds nieuwschieriger naar de winkel..

* Daniëlle * zei

Lief die konijntjes!
En ja, ik was één van de vele bezoekers zaterdag. En heb me heel goed vermaakt en weer genoeg uitgegeven. ;-)