Scraps N Stuff

vrijdag, augustus 07, 2009

Ooh La La....

Ik kom net terug uit Doorn................. er is al verschrikkelijk veel nieuw spul uit de states in de winkel van Paper & Pictures!! Veel verschillende collecties My Minds Eye, Dream Street Papers, Pebbles Inc, Scribble Scrapbble....... en echt nog veel meer!!

Uh... en ja, ik ben goed geslaagd..... wat dacht je van deze lijn van My Minds Eye... Ooh La La...


Of deze super gave Kerstlijn van My Minds Eye... Colorful Christmas.... (ja.. de HELE collectie Abbey Road staat ook al in de winkel!!)


Oh en deze kon ik ook niet laten liggen hoor..... SAM van Dream Street Papers....


En ik heb nog de Lil' Miss Collection van Pebbles Inc meegenomen.... ook errug leuk!!

En op de valreep kwamen er ook nog 3 dozen vol met allemaal stuff van Melissa Frances.... maar dta moet de winkel nog in hoor!! ;-)
Trui is vandaag net terug gekomen uit de states en ik heb me laten vertellen dat ze ERG VEEL besteld heeft op de CHA.... dus er gaat nog VEEL MEER binnen komen.... vervelend he? LOL!!

Ik heb voorlopig weer even genoeg en kan lekker aan de slag voor Scrapbook Magazine en Cards Only!



Goed weekend allemaal en tot laterrrrr!!





9 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

Oooooooh Hanneke, GAAAAAF! Ik ga morgen ook naar P&P, want mijn moeder heeft een cadeaubon van van mij gekregen...die gaat ze morgen lekker spenderen!!! LOL! Ik was van plan niks te kopen, maar nu ik dit zie....oeps!!!

Mischien alleen een kerstlijn dan, kan ik vcast kaartjes maken!!! Je kunt niet vroeg genoeg beginnen toch? hihihihi!

Jou aankopen zijn helemaal gaaf joh!!! Scrapse!

Groetjes Marije.

(als ik nu had geweten dat je vandaag naar P&P ging, had ik ook vandaag kunnen komen joh...)

Anoniem zei

Hey Hanneke, super dingen heb je uitgekozen. Was weer gezellig dat je er was, hebben net gehoord wat ze besteld heeft en het is VÉÉL.
Ze had nu ook erg leuke dingen mee.

Doeg Sammie

Petra zei

jeetje.... wat een mooie spullen, nu moet ik ook echt weer snel die kant op :)
ben benieuwd wat je er allemaal weer mee gaat maken!
gr Petra

Betty zei

Wat word je daar altijd hebberig van hè...als je zoveel mooie spulletjes ziet.....hahaha....
Benieuwd wat je er allemaal weer mee gaat maken....

XxX MAM BETTY.

Creations by Jolan zei

Hey was gezellig...... hebben weer even bij kunnen kletsen alhoewel (lol) er veelste veel leuke dingen nieuw binnen waren die de winkel nogin moesten..... Spannend ben benieuwd wat je ga maken vooral van Dreamstreet..... mooie warme kleurtjes

Miranda zei

oh super gaaf, mij lijken ooh lala en colorful x mas ook helemaal geweldig.
Heel veel scrapplezier, maar komt vast goed.

Reginne zei

Hoi Hanneke,

Je hebt ook al zo lekker ingeslagen met MME! Ik ook vandaag! Vindt het echt zulke vrolijke vellen allemaal!
Heb ook gelijk de kerstlijn maar meegenomen! Kan ik vast aan de slag met de kerstkaartjes!

Succes en veel plezier met het maken van al die mooie dingen voor in de Magazines!

Groetjes Reginne

Ann zei

ze zijn echt prachtig hé Hanneke, heb de laatste tijd al weer zo veel mooie nieuwe spullen gezien en dan te bedenken dat ik van mme nog veel lijnen van het voorjaar heb liggen

Unknown zei

MME blijft faforiet hè ;) Wat een heerlijke lijnen heb je weer mogen kopen. O en ze hebben dus weer zo'n gezellige kerstlijn. Die van vorig jaar was ook al zo leuk! (kreeg ik nog cadeau van een heel lief iemand...)
Dat je die Sam niet kon laten liggen, kan ik me voorstellen. Zou ik ook moeite mee hebben hihihi...
Heerlijk hoor meis. Veel plezier met al je nieuwe spullies.
Liefs, Monica