Scraps N Stuff

woensdag, oktober 14, 2009

Scrapcards 3!!

Nog 1½ maand en dan is het zo ver.................


Het nieuwe boek, Scrapcards 3 Cards & Gifts, is een prachtig boek; groter van formaat dan deel 1 en 2, ruim 100 pagina's dik en boordevol met hele leuke kaarten en kleine "gifts". Wij kunnen niet wachten! Natuurlijk is het boek te koop vanaf zaterdag 21 november as bij P&P. Zondag 22 november is er tevens koopzondag. Deze dagen zal een groot deel van de auteurs van het boek aanwezig zijn om je boek te signeren! Op beide dagen is er tevens een hele leuke korte "gift" worskhop in de winkel, te boeken via website! Het boek kun je pre-orderen op onze website vanaf 1 november. Het leukste cadeautje voor de feestdagen!


Dan ga ik nu maar weer verder voor de deadline van SBM, zondag a.s. kom ik terug met een LO voor Creative Scrappers..... ;-)




6 opmerkingen:

Marga zei

Dat is leuk nieuws, ik vond deel 1 en 2 ook heel leuk. Spannend! :)
xx Marga

Frida zei

Dat boek moet ik natuurlijk hebben :):) !!
Wat JAMMER dat ik zo ver van Doorn woon. Echt balen eigenlijk :(

Ingrid zei

Leuk he? Ik kan niet wachten. Enne....dat weekend zien we elkaar zeker. :-)

xoxo

Betty zei

Ik neem aan dat Sinterklaas en de kerstman ook op de hoogte zijn? Hahahhaa.....

XxX

Miranda zei

Spannend!!
Ben reuze benieuwd!!

Norbiba zei

Ben ook erg benieuwd!!!
Helaas kan ik dan niet komen omdat ik dan op het einde loop!

Dussss die gaat op mijn verlanglijstje voor de kerst:-)

Leuk kaartje heb je ook weer gemaakt.

XXX Norbiba