Scraps N Stuff

dinsdag, januari 25, 2011

PTI January Blog Hop, Got Sketch? 108


'With the new year comes a clean slate along with many resolutions. This month’s blog hop challenge involves you challenging yourself to use a Papertrey Ink stamp set that has yet to see ink or even one that might be collecting a little dust! Go through your stash and see what little used treasure it might hold'.

Zo luidt de challenge voor deze maand... een mooie gelegenheid voor mij om de 2009 Anniversay set "Round & Round" eens te gebruiken. Hoewel deze set dus al even uit is, heb ik 'm nog niet zo heel erg lang in mijn bezit en nog niet gebruikt!
Ook heb ik sketch 108 gebruikt van Got Sketch?. Ik heb me mede laten inspireren door de kaart van Lisette....



Thanks for stopping by! Untill next time!


29 opmerkingen:

Judith zei

Hallo Hanneke,
Dus jij bent ook zo laat nog bezig... (-: Alles goed met Nadé?

Het schijnt dat je zwangerschapsverlof voorbij is, jammer, he?
Maar je bent wel weer direct lekker op dreef. Ook deze zeer vrolijke kaart is geweldig! Ik vind jouw stijl zo gaaf. Daarom kom ik zo graag hier kijken.
Welterusten voor straks,
groetjes van Judith

Nerina zei

Hi Hanneke!!! How wonderful to see your card link up! I love the colours you've included on this such a happy card!

Laurie zei

So pretty! I love that doily in the background!

Unknown zei

Pretty Hanneke! Love the doily and the colors. Baby let mama stamp? That was sweet of her!!!

beckynoelle zei

love all the happy layers of pretty colors!

Justine zei

Great card, love the bright fun colors

Sharron zei

Loved seeing your post. Your card is fabulous--so many wonderful colors!

Miranda zei

Geweldig kaartje weer!!!!

Manon zei

heerlijk vrolijk kaartje! en maakt mij niet uit hoor of het oud of nieuw papier is.. het blijft een heerlijk vrolijk mooi kaartje :)
Groetjes Manon

Wendy zei

Wat een mooie kaart en wat een herlijke kleuren heb je gebruikt.

Groetjes wendy

Gerdine zei

Mooie kaart! Vrolijke kleuren ook! Leuk dat we weer werk van je zien. Heb je insprirende berichten gemist!

Diane Jaquay zei

Good to see you finding some time to create! Your card is really pretty!

Jen Carter zei

Love all the color you used on this card! Very cute!

Janelle zei

Pretty colors, cheerful card!

Debbie Gaydos zei

Oh, that's just so bright and cheery and FUN! Thanks for the inspiration!!

Carol's Ink Spot zei

Just love your style! Pretty card with all those bright and spring-like colors.

Lorraine zei

Pretty! Love the bright cheery colors you used.

Wendy ten Hove zei

Hoi Hanneke,

Hij is erg leuk geworden! Super lekker kleurrijk en vrolijk! ik heb deze set ook, en ook nog niet zo lang, en nog niet gebruikt... maar er zijn nu stansjes naar me onderweg, waar deze perfect bij zouden passen, dus ik ga ze vast binnenkort lekker inkt geven en gebruiken! ;-) Ik vind je kaart super!

Groetjes, Wendy

Amy Kolling zei

Love the collage look and your combination of elements! Beautiful job!

Purrfect Paper Creations zei

Very pretty!

Chris L.

Stephanie zei

So, so very pretty!

Linda Suarez zei

Beautiful card! Thanks for sharing!

sam zei

heel mooi kaartje!

Teena in Toronto zei

Very nice :)

Happy blogoversary :)

Je@net zei

Wat een lief kaartje, Hanneke!

Laura Davis zei

Super cute!
hugs
Laura

Linda Suurbach-Lammers zei

Hey Hanneke,
Ik was benieuwd hoe het met je is?
Ik spiek af en toe eens op je blog maar het is al even geleden dat je wat geplaatst hebt. Te druk met je kleine meisje? Gaat het goed met haar?
Ik ben sinds kort ook een blog begonnen, misschien vind je het leuk eens een kijkje te nemen? Leukelinten.blogspot.com.
Groetjes, Linda (van BeebieBelle )

Tessa Tegendraads zei

Wat een lief kaartje, de kleurkeuze vind ik ook erg goed.

xx Tessa

José zei

Hoi Hanneke,
Ik kom bij jou terecht via 2 sketches 4 you en na rondgekeken te hebben op je blog ben ik volger geworden. Je maakt geweldig mooie dingen zoals deze kaart. Ik ga regelmatig even langskomen. Zie dat je vele Papertrey Ink dingen gebruikt. Ik ben een groot fan van hen!
groetjes,
Jose