Scraps N Stuff

vrijdag, oktober 07, 2011

Tja...

... ruim drie maanden verder en niks gescrapt, heb ook geen idee of het er ooit nog van zal komen eerlijk gezegd. Soms denk ik zelfs om mijn hele hebben en houden op MP te zetten o.i.d., maar aan de andere kant vind ik dat nu nog wat zonde... haha, schiet lekker op he?! ;-)

Over ruim een week wordt deze boef alweer 1 jaar! Wat gaat is de tijd snel gegaan... allemachtig! We hebben ontzettend zin in Nadé's feest en zullen het lekker met familie en vrienden gaan vieren!



Als papa en mama in de keuken zijn en er staan nog soesjes op de tafel... ja, wat moet je dan als ondernemend meisje?? :-)

Leuk dat je nog een bezoekje aan mijn blog brengt, vind het speciaal hoor, dat mensen die moeite nog nemen!


28 opmerkingen:

Judith zei

Hallo Hanneke,
Deze week heb ik nog even gekeken wanneer jullie kleine meid geboren is. 18 oktober, dat is het bijna. Ik wilde dan een e-mail met felicitaties sturen (-:
Hmm, lecker, soesjes. Zij heeft smaak.

Doe maar rustig aan en geniet vooral van het MOEDER-zijn. Die tijd komt nooit meer terug en het eerste jaar is zo geweldig. En het tweede jaar, en het derde, en...

Groetjes van Judith

Rhonda zei

Hanneke, Your little one is precious. Enjoy your time because she will grow so quickly. Blessings to each of you.

Wendy zei

Hallo Hanneke,

Wat leuk om weer eens een berichtje te zien op jouw blog.
En wat vliegt de tijd zeg al weer bijna een jaar.
Alvast gefeliciteerd en een fijne verjaardag voor de kleine meid.

En ze heeft wel smaak hoor heerlijk slagroomsoesjes.

Geniet maar lekker van de kleine meid en de scrapspullen daar zit geen houdbaarheidsdatum op en er komt vanzelf een tijd dat je er wel weer tijd voor hebt moet je maar denken. Verkopen kan altijd nog toch?

Fijn weekend.

Groetjes Wendy

Durvina zei

Wat een schatje!
Ja idd de tijd vliegt.
Maar geniet ervan.

groetjes, Durvina

Marieke zei

Alweer bijna 1 jaar?!?!? Wat gaat dat snel he?!

Geniet er maar lekker van, maar ik mis je creaties wel hoor! Haalde er altijd een hoop inspiratie uit...

Alvast een fijn feest toegewenst!!

Groetjes Marieke

anja curvers zei

Ja bijna 1 jaar wat vliegt de tijd toch zeg geniet er maar lekker van en dan komt dat scrappen vanzelf wel weer.

Lenet zei

ooo wat is het al een lekkere griet geworden!!
Je scrap kriebels komen wel weer terug hoor.. alle leuke foto's van haar moet en toch in een mooi bummetje?

Miranda zei

Gaat echt snel de tijd!!! Alweer een jaar!!
Scrappen komt vanzelf wel weer! Ik zie al een hele leuke lo voor me met deze foto!!! hihih geweldig!!

Fijn weekend!

Margot zei

misschien weer beginnen met een kaartje? dan heb je de smaak zo weer te pakken ;)

gefeliciteerd met jullie kleine meid!

Norbiba zei

Alweer bijna 1!!!! gaat snel he!!De mijne word in November alweer 2. Ik ben pas neet weer een beetje aanhet scrappen :-) Duss niet weg doen hoor!!!! krijg je spijt van!! Het komt vanzelf wel weer.

XXX Norbiba

Petra zei

Hoi! Het gaat zo hard he? Mijn kleine mannetje is ook net 1 geworden. En ook hier ligt het scrappen helaas even stil.. Hopelijk tijdelijk, want ik wil zeker zijn baby album nog af maken. :-)
Fijne dag vandaag en alvast gefeliciteerd met Nadé! :-)

Unknown zei

Groetjes! xx

Annemieke zei

Nog van harte!!
Ik blijf toch elke keer weer terug kijken naar wat je allemaal gemaakt hebt ter inspiratie! Hopelijk vind je snel weer tijd en rust en inspiratie om wat te maken...
Geniet van Nadé!!
Groetjes, Annemieke

Knutsel en Zo zei

Tjee 1 jaar alweer zeg! De tijd vliegt inderdaad. Je moet je spulletjes niet verkopen of weg doen hoor Hanneke. Dat gevoel komt heus wel weer terug. Geniet maar lekker van jullie kleine meid!

Alvast een hele fijne verjaardag!

Groetjes, Karin

Unknown zei

Jeetje alweer een jaar en wat een leuke foto. Ik hoop dat jullie een leuk feestje gevierd hebben. En de zooi niet verkopen hoor. Gewoon geloven dat je inspiratie, zin en tijd nog eens terug komen.

Astrid zei

Ja Hanneke, het gaat snel. De eerste verjaardag vieren geweldig!! Hier ook nog steedsscrap spullen in de kast hoor, wel alle oude spullen aan het verkopen, dan levert het nog wat op. Maar ik doe zeker niet alles weg hoor. Ookal heb ik met de 2de nu helamaal geen tijd meer.

Veel plezier met de verjaardag van nade!!
Liefs Astrid

shipanyauto zei

Environmentalists have a very conflicted relationship with their cars by Revathi

Je@net zei

1 Jaar alweer, wat gaat de tijd toch snel! Geweldig leuke foto ook ;-)
En wat een mooie lo heb je onlangs gemaakt. Hier staat het scrappen ook op een laag pitje; druk met de zorg voor mijn moeder en dan blijft er nog maar weinig vrije tijd over.

D@nielle zei

Lastig he om een balans te vinden voor alles, herkenbaar hoor. Gelukkig wordt ik door de dutch dares gedwongen om elke 2 weken wat te maken anders zou het er gewoon ook heel lang niet van komen (merk ik al met mijn blog). Misschien langzaam proberen elke week een uurtje voor jezelf te reserveren ? Niet opgeven hoor want je bent zo'n leuke scrapper !

Judith zei

Hallo Hanneke,
Hoe gaat het met jullie kleine meid? Loopt ze al lekker los? Ruim 1 jaar is ze nu en misschien al aan het kletsen?
Jullie genieten vast elke dag van haar (-:
Groetjes Judith

Mama van jenthe zei

Je hebt een leuke blog! Doe je niet meer bloggen? :'(

Hanneke van der Linde zei

Nee mama van Jenthe, ik doe idd niets meer aan bloggen, maar weg doe ik 'm ook nog niet! Wie weet, als ik in juni '14 klaar ben met de opleiding.... Wie weet sla ik dan weer aan het scrappen en bloggen! ;)

Xoxo

Mama van jenthe (Kelly) zei

Aaah jammer! Maar wie weet kom je nog terug hihi. Veel succes ook met je opleiding!

Clipping Path zei

Nice post.Keep sharing. Thanks for sharing.

Luies Malvia zei

I feel very thankful that I could read that awesome article. Thanks for sharing. Keep posting.
We also provide yahoo customer care services in USA & Canada. Feel free to contact us:
Yahoo Phone Contact

Luies Malvia zei

I feel very thankful that I could read that awesome article. Thanks for sharing. Keep posting.
We also provide yahoo customer care services in USA & Canada. Feel free to contact us:
Tech Support Yahoo Mail

Luies Malvia zei

I feel very thankful that I could read that awesome article. Thanks for sharing. Keep posting.
We also provide yahoo customer care services in USA & Canada. Feel free to contact us:
Tech Support Yahoo Mail

Luies Malvia zei

I feel very thankful that I could read that awesome article. Thanks for sharing. Keep posting.
We also provide yahoo customer care services in USA & Canada. Feel free to contact us:
Yahoo Mail USA