Scraps N Stuff

dinsdag, juni 23, 2009

Rocco

Een lay out uit Scrapbook Magazine 23. Op de foto zie je Rocco, een stoere maar lieve hond! Niet van mij hoor, nee hier geen huisdieren! Maar wel van mijn collega..... bedankt voor de foto Patricia! :-)
Het papier is van Dream Street Papers, de 'Fresh' collectie.





Aan het einde van de week (ik denk zo rond zondag...) kom ik terug met een -voor mij- heel gaaf bericht!! Ik mag er nu nog niks over vertellen..... maar leuk is het zeker! Hihi!

Fijne dag verder, geniet lekker van het zonnetje!




16 opmerkingen:

Ingrid zei

Leuke lay-out, maar dat wist je al he? ;-) Mooie kleuren ook.

xoxo

scrapsfromaboy zei

Prachtig lootje weer hoor, super!! Enne jij ook genieten van het zonnetje he... ik ga lekker in de zon leren ;-)!

XOXO Peter

Trudy zei

Wat een moie layout Hanneke.
Groetjes Trudy

Hanneke zei

Mooie layout Hanneke! Jouw layoutjes worden hier in belgie veelvuldig gelift door de dames die bij mij 1x per week komen scrappen! Leuk he?

Ennuuuh: ik ben helemaaaaal niet benieuwd wat voor leuks nieuws dat je aan het eind van de week te melden hebt:)))
(kom op met dat nieuws!!!)

Jackie zei

Ik vond dit idd een hele leuke layout...
en blijf die uitgeknipte swirls zo gaaf vinden, maar sja ik blijf daar TE ongeduldig voor...


En leuk nieuws, Gaaf !!
maar waarom moeten we nu tot zondag wachten (ik wil nieuws altijd gelijk delen ;-))

Sandra1968 zei

Een hele mooie LO! Leuke foto en erg mooi papier.

Unknown zei

Had 'm gezien! (en heb 'm in huis..nou ja, niet de layout, maar de tijdschrift-versie ervan ;) )
Blijf 'm leuk vinden.
En die swirlstempel blijf ik toch ook wel heel leuk vinden.

Liefs, Monica

Marinette-Scraptherapie zei

wow c juste superbe, j'adore ces couleurs, bravo hanneke, comme d'habitude c'est une merveille

*~SCRAP-GEK~* zei

Hoi Hanneke, Gaaf Lootje hoor! Enne...ik ben wel heel nieuwsgierig naar je leuke nieuwtje!!!! Kun je niet een tipje van de sluier oplichten??? LOL! Spannend! Groetjes Marije.

Unknown zei

Beautiful LO Hanneke! I love the blues and greens together!

(-: Heidi

Creations by Jolan zei

nahhh das lekker zit ons een beetje lekker te maken. Ik ben echnie nieuwsgierig hoor! Je kent me! (lol) groetjes Jolan

Lisette Gibbons zei

Leuke layout Hanneke. xox

Anoniem zei

Mooie hond zeg! En die lay-out natuurlijk ook hoor....
Een nieuwtje? Ik ben je moeder...mij mag je het vast wel vertellen....hahaha...

XxX MAM BETTY.

Floortje zei

Oooooh, wat maak je ons nou weer nieuwgierig!!!!!
Je layout is super, maar dat was al bekend....
X Floortje

marije zei

prachtige lo en benieuwd naar nieuwtje

Desire Fourie zei

Gorgeous layout. Love all the layering and textures. Hugs from Desire